دسته بندی نشده

در شرکت کوه ویسی با هدف ارتقاء کیفیت ورزش و تفریحات دور از خانه، برای رفاه علاقمندان به وقت گذراندن در کوهستان و طبیعت پا به عرصه تولید گذاشتیم.

c istanbuli - در شرکت کوه ویسی با هدف ارتقاء کیفیت ورزش و تفریحات دور از خانه، برای رفاه علاقمندان به وقت گذراندن در کوهستان و طبیعت پا به عرصه تولید گذاشتیم.

در سال ۱۳۹۹ در شهر رینه لاریجان شرکت کوه ویسی در کنار فعالیت در حوزه ی بازرگانی بخش تولیدی خود را نیز تحت عنوان برند off cook ( آف کوک ) در حوزه ی خوراک راه اندازی کرد، هدف تولید غذایی سبک با طعم خانگی برای سهولت در برنامه های کوهنوردی، طبیعتگردی و … در نظر گرفته شد.

ما شروع به انجام دادن این کار کردیم نه به دلیل اینکه ساده ترین راه است بلکه به دلیل اینکه بهترین راه است…

این تازه آغاز ماجراست، استقبال به نحوی بود که در مدت زمانی کوتاهی کوه ویسی به عنوان پیشگام در استفاده از تکنولوژی FREEZE DRIED FOOD در ایران مطرح شد و عملکرد شرکت همچون همتایانش در دیگر نقاط جهان در تولید این نوع غذاها بسیار موفقیت آمیز بوده.  

سوالی که مطرح می شود این است که این محبوبیت در این مدت زمان کوتاه چه دلایلی می تواند داشته باشد؟ اولین دلیل را می توان فرآیند ویژه ای که در خشک شدن غذاها به کار رفته است دانست که به موجب آن در کنار وزن بسیار سبک، ۹۷% از ارزش غذایی حفظ می شود، دلیل بعدی طعم دلپذیر OFF COOK است که ما به آن می بالیم و تمام سعی مان را داشته ایم تا محصولی که روانه ی بازار می کنیم طعم خانگی داشته باشد.

اما چه چیزی باعث می شه که غذاها طعم بهتری داشته باشند؟

  • کیفیت خوب مواد اولیه
  • روش پخت غذاها در بخش آشپزخانه (کوه ویسی دومین شرکت تولید کننده ی محصولات FREEZE DRIED FOOD در دنیاست که غذا ها را طبخ می کند، شرکت های دیگر مواد غذایی را جداگانه پخته، ترکیب و پس از آن بسته بندی می کنند!).

OFF COOK می تواند همراه هر لحظه ی شما باشد

زمانیکه شما در خانه هستید

زمانیکه هر لحظه از زندگیتون رو صرف یک روز شگفت انگیز می کنید ما آنجاییم تا انرژی صرف شده را به شما برگردانیم.

یا حتی در زمانی که اتفاق غیرمنتظره ای رخ داده باشد

ما همیشه و در همه جا در کنار شما هستیم

زمانیکه واقعاً نیاز به یک غذای واقعی دارید به سادگی می توانید غذاهای متنوعی را با بهترین طعم روی میز خود داشته باشید

با OFF COOK می تواند همیشه حس بهتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *